loading...
سايت تفريحي سي روز
admin بازدید : 86 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

بخدا در دل و جانم نیست

هیچ جز حسرت دیدارش

سوختم از غم و کی باشد

غم من مایه ی آزارش

.

.

.

ﮐـــﺎﺵ...

ﺻــﺪﺍﯼ ﺑـﻌــﻀـــﯽ ﺁﺩﻣـــﺎ ﺭﻭ ﻣـﯿـــﺸــــﺪ "ﺑــــﻮﺳــﯿــــﺪ

.

.

.

ﺩﻟـﻢ ﻋــﺠــﻴــﺐ ﻫﻮﺍی ﻛـﺴــی ﺭﺍ ﻛــﺮﺩﻩ ﺍﺳت

ﮐـﺴـﻲ کـﻪ ﻫﻮﺍﻳﺶ ﺷبـﻴﻪ ﻫﻴـﭽـﻜـﺲ ﻧﯿـﺴـت

.

.

.

مقصر خود ماییم عشق رو به کسایی ارزونی میکنیم که 

از زندگی‌جز اب و علف روزانه نه میدونن و نه میخوان

.

.

.

دلتنگی همون مکثی که رو اسمش میکنی

وقتی داری شماره های گوشیتو میای پایین

.

.

.

کاش میدانستی

نه فرصتی دارم برای فراموش کردنت و نه جراتی برای دوست نداشتنت

مهم نیست

میتوانی مثل همیشه خیال کنی بی عرضه ترین فرد جهانم

.

.

.

ای روزگار

انقد به من سخت نگیر

آگاه باش که شکست من سخت نیست

غیر ممکن است

.

.

.

من همه عبرتی از باختن دیروزم

تو همه غیرتی از ساختن فردا باش

روزی که تو بی عشق به سر خواهی برد

ضایع تر از ان روز تورا روزی نیست

.

.

.

بعضی شبا از شدت دلتنگی گریه که هیچ,

دلت میخواد های های بمیری

.

.

.

مردی که زندگی زمین زده، دیگه از سر خوردن رو یخ نمی ترسه

.

.

.

همیشه دلتنگی به معنای وجود فاصله نیست

گاهی دلتنگی در اوج باهم بودن است

.

.

.

گـــاهی آنقدر دلــم بــرایت تنگ میشــود،

کـــه پیـــراهن تـــازه اتـــو کشیـــده ام

بـــر تنم چـــروک می نمایـــد!

.

.

.

بلاتکلیفم و دلسرد فقط فکری به حالم کن‏

اگر یک لحظه بد بودم ازم بگذر حلالم کن

تو هر اوضاع و احوالی فقط خوبی بهت کردم

توی سختی و دلتنگی کجا دیدی ولت کردم

.

.

.

دلم تنگ روزهایی شده که کسی را دوست نداشتم…

چقدر خوب بود آن بیخیالی ها

.

.

.

افســـوس که هرگــز بــاور نکــــــــردم ؛

غریبه همیشــــه غریبه اســـــت

حتـــــی اگــر مثــل تو مهربـــان باشـــد

.

.

.

اگـــر دلت گرفت . . .

ســـکوت کــن . . .

ایـــن روزها هیچکس معنی دلتنــگی را نمیفهــمد

.

.

.

من دلم تنگ خودم گشته وبس...

دلم را در کوچه پس کوچه های شهرت گذاشتم دیگر...نه

آدم بیدل که عاشق نمی شود

.

.

.

چرا باید بسوزه لحظه های من، بخاطـر نگـاه اشتباه آدمـا؟

.

.

.

ب سلامتیه اونیکه میبینه عشقش واسه یکی دیگه میخنده!

امابغض گلوشوقورت میده ومیگه:بی معرفت چقدرقشنگ میخنده

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 424
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 609
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 851
  • بازدید ماه : 8,568
  • بازدید سال : 39,907
  • بازدید کلی : 466,868