loading...
سايت تفريحي سي روز
admin بازدید : 147 پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (0)

رضا صادقی ، هنرمند خوش صدا و اهل دل کشورمان عکسی از لحظات خوشِ خود درکنار همسرش منتشر کرد.

رضا صادقی عکس زیر را بر روی اینستاگرامش قرار داد و زیر آن اینگونه نوشت:

admin بازدید : 107 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

به گزارش سایت استخدامی پرداد به نقل از جوان امروز : ساعت ۲۱ شب اواخر هفته پیش در خیابان معراج اصفهان چند تن از اراذل اوباش در اقدامی ناجوانمردانه پس از تجاوز به یک دختر جوان وی را با ماده ی مخدر شیشه از حالت طبیعی خارج کرده و با اندامی کاملا عریان در خیابان رها می کنند.

admin بازدید : 77 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

آنجلینا جولی از جمله ستارگانی است که تا مدتها عنوان زیباترین و جذاب ترین هنرپیشه را از آن خود کرده است. بهتر است بدانید ” آنجلینا جولی ” برای حضور در جشنواره ها از یک تیم متخصص برای گریم و زیبایی بهره می برد. وی علاوه بر بهره مندی از یک تیم متخصص آرایشی به […]

admin بازدید : 77 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)


خواننده زیرزمینی دستگیر شد +عکس

گروه وبگردی «تیتریک»؛ این خواننده زیرزمینی که به تهیه آلبوم برای شبکه‌های ماهواره‌ای اقدام می‌کرد از مدت‌ها قبل تحت تعقیب نیروی انتظامی قرار داشت تا اینکه روز گذشته، ماموران پلیس اطلاعات و....

admin بازدید : 93 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

طی اطلاع پلیس از چندین فقره سرقت از دختران و زنان از طریق اغفال آنان در شهرهای مختلف از جمله کیش بررسی موضوع برای دستگیری متهم در دستورکار ماموران آگاهی قرار گرفت و سرانجام عوامل پلیس آگاهی کیش با شناسایی مظنونوی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.ماموران قریب به ۳۰ عدد سیم‌کارت و […]

8bb1ivkv

 

admin بازدید : 77 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)

با گذشت دو هفته از ناپدید شدن «آلوارادو» ملکه زیبایی کشور هندوراس و خواهر او صوفیا، اجسادشان در حاشیه رودخانه ای در شهر سانتاباربارا پیدا شد.

پلیس هندوراس دو مرد را که مظنون به قتل این دو خواهر هستند، دستگیر کرد.

کشتن ملکه زیبایی و خواهرش + عکس

admin بازدید : 200 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)

اتحاد جنوب: در نگاه اول «آریان پاراب» یک پسر بچه کاملا معمولی است که مانند همه به مدرسه می رود و درس های خود را خوب می خواند اما کافی است یک سوال در مورد تقویم و تاریخ و روز از او بپرسید تا او قدرت ریاضی اش را به رخ شما بکشد.

این کودک قدرت بسیار زیادی در محاسبه های ریاضی و مخصوصا محاسبه روزهای تقویم دارد. او می تواند دقیقا به شما بگوید سوم آذر سال 1403 چه روزی خواهد بود. سرعت او خیلی بیشتر از آن است که شما یتوانید این تاریخ را در اینترنت جستجو کنید.

پسری که نخبه
admin بازدید : 87 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

در هنگامه نشر اخبار بیماری مرتضی پاشایی، تصویری اینجا و آنجا منتشر می‌شد از دختری لبخند بر لب کنار خواننده پاپ در بیمارستان و با این حاشیه: تصویر نامزد پاشایی. اما در بحبوحه درگذشت او، تصویر دیگری بازنشر شد از دختری گریان با صورتی پر از اشک که کسی نبود جز‌‌ همان بانوی اولین تصویر. او مریم قاسمی، طراح لباس و استایلیست مرتضی پاشایی بود که با گروه موسیقی او همکاری می‌کرد. قاسمی در ادامه از آشنایی با پاشایی، همکاری مشترکشان و آخرین روزهای مرتضی می‌گوید.

admin بازدید : 72 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از مهر، بعد از درگذشت دردناک مرتضی پاشایی خواننده و آهنگساز کشورمان، تعداد قابل توجهی از کاربران تلفن همراه تصمیم گرفتند، آهنگ های این هنرمند را به عنوان آهنگ پیشواز خود انتخاب کنند.


درآمد هنگفت اپراتورها از آلبوم پاشایی
admin بازدید : 105 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

پايگاه خبري تحليلي «پارس»- چارلز منسون که چند دهه است به جرم قتل چند نفر در زندان به سر می برد و هم اکنون ۸۰ سال دارد مجوز ازدواج با یک دختر ۲۶ ساله را گرفته است.

charles-manson (7)

admin بازدید : 91 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

پايگاه خبري تحليلي «پارس»- شبکه‌های اجتماعی یکی از مهمترین ابزار داعش برای جذب نیرو و به ویژه زنان است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، گروه تروریستی داعش در عراق، سوریه و لیبی برای تبلیغ افکار جنایتکارانه و تکفیری خود به استفاده گسترده از سایت‌های ارتباط اجتماعی روی آورده است، و از زنان و دختران به ویژه دو زن عربستانی به نام "ریما الجریش" و "أخت جلبیب" برای گمراه کردن کاربران جوان استفاده می‌کند.

admin بازدید : 107 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

 

سیاری از رسانه ها نورای ۴ ساله را تنها فرزند علی دایی معرفی می کنند اما در واقع چنین نیست. 

عصر ایران، دایی به غیر از نورا فرزند دیگری دارد که عکس و نام او کمتر در رسانه ها منتشر شده است. فرزند دیگر علی دایی که این یکی هم دختر است "دنیز” نام دارد و حاصل ازدواج نخست و البته نافرجام علی دایی است. "دنیز” 9 ساله هم اکنون به همراه مادرش در لندن زندگی می کند و سالی یک بار برای دیدن پدرش به ایران می آید.

admin بازدید : 136 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

توریست های زن ایتالیایی که اخیرا در تور ایرانگردی به شهر قم رفته بودند با چادر ایرانی عکس یادگاری گرفتند. آمارها نشان می دهد از زمان روز کار آمدن دولت یازدهم ورود گردشگران و توریست های خارجی به کشورمان رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

 تصویر  جالب توریست‌های زن ایتالیایی با چادر آن هم در قم

admin بازدید : 77 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

جدید ترین گجت گوگل

این روزها همه جا سخن از گجت جدید گوگل به نام chromecast(کروم کست) است که توانسته سر و صداى زیادى بکند و هر روز در حال پیشرفته تر و محبوب تر شدن است،chromecast نوعى دانگل HDMI(اچ دى ام اى) ساخت گوگل است که در سال ٢٠١٣ عرضه شد.chromecast گجتى مانند apple tv شرکت اپل است که به شما اجازه میدهد عکس ها،فیلم ها و یا موسیقى را از هر دستگاهى مانند موبایل، تبلت و کامپیوتر را با تلویزیون تماشا کنید.براى اطلاعات بیشتر به ادامه ى مطلب مراجعه کنید.

admin بازدید : 78 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 با اعمال محدودیت‌های اینترنتی در کشور، دانلود فیلم و فایل‌های مالتی مدیا با مشکلات گوناگونی روبه‌رو شده است.

 از دو روز گذشته، بسیاری از کاربران اینترنت شاهد کاهش بی‌سابقه سرعت باز شدن صفحات سایت‌های مختلف هستند.

   جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 302
  • بازدید ماه : 4,958
  • بازدید سال : 30,953
  • بازدید کلی : 457,914