loading...
سايت تفريحي سي روز
admin بازدید : 91 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

 

کارگردان: علی توکل نیا | موضوع: طنز اجتماعی

سال تولید: 1391 | مدت زمان: 88 دقیقه

 

خلاصه داستان:
جا به جا داستان زندگی مردی ساده است که او را با یکی از فرماندهان جنگ اشتباه می گیرند و این اشتباه و جا به جایی باعث ایجاد موقعیت های تازه ای در زندگیش می شود…

بازیگران:
اکبر عبدی، مهران غفوریان، مهران رجبی، جواد عزتی، افسانه چهره آزاد، سمانه پاکدل، حمید لولایی

 

admin بازدید : 120 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (1)

دانلود نرم افزار onOne Perfect Photo Suite v8.1.0 Premium Edition

.:: دانلود رایگان نرم افزار onOne Perfect Photo Suite 8 ورژن Premium Edition همراه با Ultimate Creative Pack 2 + راهنمای تصویری کرک نرم افزار ::.

با استفاده از onOne Perfect Photo Suite که یک ویرایشگر تصویری کامل است و برای رساندن تصاویر شما به بهترین شکل ممکنی که میتوانند داشته باشند طراحی شده است کاربران می توانند تصاویر بسیار فوق العاده بسازند، خلاقیت خود را به نمایش بگذارند و مشکلات معمول موجود در تصاویر را به راحتی برطرف کنند. از روش مورد علاقه ی خود استفاده کنید و کارهای ویرایشی وقت گیر در Adobe Photoshop و یا کارهایی را که به تنها در Lightroom، Photoshop Elements یا Apple Aperture ممکن نیستند را به انجام برسانید. در این مجموعه ی ابزاری همه ی آنچه که برای ارتقاء، رتوش، تغییر بک گراند و بزرگنمایی با کیفیت تصاویر نیاز دارید در اختیار شماست. این نرم افزار همه ی موارد مورد نیاز برای کار یک عکاس حرفه ای، یک شخص علاقه مند به عکاسی و یا هر کسی که با این امور سرو کار دارد را در خود جای داده است. خلاقیت خود را در ساخت و ارتقاء تصاویر، زینت بخشیدن به آنها و رفع عیوب موجود در آنها به زیبایی به دیگران ثابت کنید. onOne Perfect Photo Suite برای شما ساخته شده است، برای هر لحظه و هر نیاز شما! این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 91 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

IncrediMail پیشرفته ترین برنامه مدریت ایمیل با سابقه طولانی است. شما با استفاده از IncrediMail با توجه به روحیه و علایق گیرنده ایمیل و با استفاده از ویژه گیهای چند رسانه منحصر بفرد این برنامه با او ایمیل بفرستید. انیمیشن ، صدا ، شکلک ها ، رقص حروف ، انتخاب تصادفی notifier ، قابلیت ویرایش enahnced و فونت و قالب های ایمیل جالب و منحصر به فرد از ویژه گیهای این برنامه است.

admin بازدید : 744 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 

 

نرم افزار TeamViewer V7.0.12142 Final ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلیمناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

admin بازدید : 5148 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

اگر ویندوز 8 را بر روی رایانه خود نصب کردید اکنون می توانید نرم افزار محبوب وایبر را هم داشته باشید.


Viber را می بایست یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان دانست، برنامه ای که نسخه ویندوز ۸ آن نیز عرضه و در اختیار کاربران قرار گرفت. به جز ارسال و دریافت پیام های متنی، کاربر می تواند تماس های صوتی با کیفیت HD با دیگر کاربران برقرار سازد. مکالمه های گروهی، کاشی زنده و انتقال تماسهای بین وایبر ویندوز ۸ و وایبر موجود برروی دستگاههای موبایل از جمله ویژگی های این اپلیکشن است.

admin بازدید : 88 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

همانطور که می دانید ایمیل مارکتینگ کم هزینه ترین و با صرفه ترین روش تبلیغات می باشد و با این روش می توانید به هزاران پست الکترونیک با سرعت بالا و در مدت زمان اندک ایمیل بفرستید .
به کمک نرم افزار Email Panel ، می توانید یک ایمیل را به هزاران آدرس ایمیل مختلف ارسال کنید . همچنین در زمان ارسال ، از مکانیزم هایی برای کاهش احتمال اسپم شدن ایمیل ها استفاده می کند .
این نرم افزار دارای قابلیت شناسایی ایمیل های تکراری و حذف آنها می باشد و در صورتی که در لیست آدرس های ایمیل های شما ، مورد تکراری باشد به صورت خودکار موارد تکراری حذف می شوند که این کار باعث بهینه تر شدن استفاده از برنامه و جلوگیری از اسپم شدن پیام می شود.
قابلیت ارسال گزارش ارسالی به صورت اتوماتیک به شما این امکان را می دهد که پس از آغاز ارسال ایمیل گروهی ، دیگر نیازی برای انتظار نیست . شما می توانید مرورگر خود را ببندید و یا از حساب کاربری خود خارج شوید. پنل به صورت خودکار عملیات ارسال را انجام می دهد. همچنین می توانید به قسمت گزارش ها رفته و تعداد ایمیل های ارسالی و وضعیت آن ها ار مشاهده کنید.
توجه : برای اجرای نرم افزار Email Panel باید “پیش نیاز” .NET Framework 4.0 بر روی رایانه شما نصب باشد. در صورتی که این پیش نیاز نصب نیست می توانید از اینجا آن را دانلود و نصب کنید .

Email Panel for pc

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 271
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 335
  • بازدید ماه : 4,991
  • بازدید سال : 30,986
  • بازدید کلی : 457,947