loading...
سايت تفريحي سي روز
admin بازدید : 123 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (1)

دانلود نرم افزار onOne Perfect Photo Suite v8.1.0 Premium Edition

.:: دانلود رایگان نرم افزار onOne Perfect Photo Suite 8 ورژن Premium Edition همراه با Ultimate Creative Pack 2 + راهنمای تصویری کرک نرم افزار ::.

با استفاده از onOne Perfect Photo Suite که یک ویرایشگر تصویری کامل است و برای رساندن تصاویر شما به بهترین شکل ممکنی که میتوانند داشته باشند طراحی شده است کاربران می توانند تصاویر بسیار فوق العاده بسازند، خلاقیت خود را به نمایش بگذارند و مشکلات معمول موجود در تصاویر را به راحتی برطرف کنند. از روش مورد علاقه ی خود استفاده کنید و کارهای ویرایشی وقت گیر در Adobe Photoshop و یا کارهایی را که به تنها در Lightroom، Photoshop Elements یا Apple Aperture ممکن نیستند را به انجام برسانید. در این مجموعه ی ابزاری همه ی آنچه که برای ارتقاء، رتوش، تغییر بک گراند و بزرگنمایی با کیفیت تصاویر نیاز دارید در اختیار شماست. این نرم افزار همه ی موارد مورد نیاز برای کار یک عکاس حرفه ای، یک شخص علاقه مند به عکاسی و یا هر کسی که با این امور سرو کار دارد را در خود جای داده است. خلاقیت خود را در ساخت و ارتقاء تصاویر، زینت بخشیدن به آنها و رفع عیوب موجود در آنها به زیبایی به دیگران ثابت کنید. onOne Perfect Photo Suite برای شما ساخته شده است، برای هر لحظه و هر نیاز شما! این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود نرم افزار onOne Perfect Photo Suite v8.1.0 Premium Edition

موارد موجود در مجموعه عبارتند از:

مرور (Browse)
به تصاویرتان در هر جای کامپیوتر که هستند به راحتی دسترسی پیدا کنید، دسترسی ساده بدون توجه به اینکه تصاویر روی کامپیوتر، شبکه و یا یک سرویس ذخیره ی Cloud based قرار گرفته اند. تصویر مورد نظر خود را با نمایش پهلو به پهلوی آنها پیدا کرده و با استفاده از میانبر های بسیار کارآمد کیبورد به آنها دسترسی داشته باشید.
لایه ها (Layers)
بدون استفاده از فتوشاپ تصاویر را باهم ترکیب کنید. با استفاده از لایه ها می توانید به راحتی صورت ها را جابجا کنید، نماهای متعادل بسازید، تصاویر چهره و منظره را رتوش کنید و طرح بندی کامپوزیت بسازید.
ارتقاء (Enhance)
تنظیمات پایه ای را که تمام تصاویر برای رسیدن از حالت خو به حالت عالی به ان نیاز دارند را روی کارهایتان اعمال کنید. ابزارهایی برای ارتقاء رنگ، توناژ، جزئیات و قلم هایی برای انجام امور مختلف در دسترس شماست.
پرتره (Portrait)
بر هنر ساخت پرتره تمرکز کنید چرا که وقت گیر ترین امور رتوش در حوزه ی پرتره صورت می گیرند. بافت و رنگ پوست را اصلاح کنید، لکه ها را از بین ببرید و شکل دهان و چشمها را فرم بدهید تا به یک پرتره ی بی نقص برسید.

دانلود نرم افزار onOne Perfect Photo Suite v8.1.0 Premium Edition

افکت ها (Effects)
با استفاده از افکت های فوق العاده ای که امروزه موجود است تصاویر خود را به بهترین شکل ممکن درآورید. فیلترهای قابل تنظیم و صدها پیش تنظیم درونسازی شده الهام بخش خلاقیت شما خواهد بود و امکان کنترل کامل بر ساخت افکت هایی که تصاویر را به نمایی فوق العاده عالی می رسانند را برایتان فراهم می کنند.
B&W
تصاویری را بسازید که نمای بی نظیر سیاه و سفیدی که یادگار عکاسان قدیمی است را زنده می کنند. مجموعه ای از پیش تنظیمات ویژه که به صورت کارشناسانه و حرفه ای طراحی شده اند برای سرعت بخشیدن به کارهای شما مهیا شده است. همچنین کنترل هایی که حس اتاق تاریک ظهور عکس را الهام می بخشد نیز در دسترس است.
ماسک (Mask)
ابزارهای هنری به شما امکان ساخت ماسک هایی بسیار با کیفیت را می دهند. ابزارهایی که به شما کمک می کنند تا سوژه را انتخاب کرده و بک گراند را برای حذف شدن محصور نمایید. حتی جداسازی بک گراند از مو و شاخه های درخت بسیار آسان خواهد بود.
تغییر سایز (Resize)
قابلیت تغییر سایز همه ی نیازهای شما برای آماده سازی تصویر به منظور پرینت را برطرف می کند. این قابلیت که بر پایه ی تکنولوژی Genuine Fractals Technology عمل می کند، به شما این امکان را می دهد که تصاویر و حتی Snapshot هایی که توسط دوربین های دستگاه موبایل ضبط شده اند را بدون کاهش کیفیت و وضوح به سایز دیگری تبدیل کنید.

دانلود نرم افزار onOne Perfect Photo Suite v8.1.0 Premium Edition

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

.:: دانلود نرم افزار ::.


——————————

.:: دانلود Ultimate Creative Pack 2 ::.



جهت آموزش نحوه نصب و رجیستر نرم افزار اینجا کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نازنین در تاریخ 1392/11/17 و 13:34 دقیقه ارسال شده است

میبخشید من توی کرک کردن مشکل دارم شکلک
فایل کرک رو کپی کردم توی فایل نصب شده
ولی با این حال ازم کد میخواد و برنامم 30 روزس :/
چیکار کنم الان؟ خواهش میکنم کمکم کنین!!!!!!!شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 8,160
  • بازدید سال : 39,499
  • بازدید کلی : 466,460