loading...
سايت تفريحي سي روز
admin بازدید : 75 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

باد پائيزي اگر برگ خزان را مي برد / مهر زهرا هم گناه شيعيان را مي برد ...


كلاس اول خوانديم: آن مرد در باران آمد. اكنون مي فهميم تا آن مرد نيايد ، باران نخواهد آمد. به اميد ظهورش ...

 


 

من علي ام كه خدا قبله نما ساخت مرا / جز خدا و نبي و فاطمه كس نشناخت مرا

من كه يك باره در از قلعه خيبر كندم / داغ زهرا به خدا از نفس انداخت مرا ...


خدايا ، تو معلم خوبي بودي و خوب درست را دادي ... ، من نمره كم آوردم و رد شدم ...


قبرهاي ما ساخته شد و ما توبه نكرديم ، اي كاش توبه مي كرديم قبل از اينكه ساخته شود ...


از آنچه هستي ، فروتر آي ، تا مردم تو را از آنچه هستي ، فراتر برند. حضرت علي (ع)


الهي ، مرا عمل بهشت نيست و طاقت دوزخ ندارم ، اكنون كار با فضل تو افتاد ...


به خدا تا اندازه اي اميدوار باش كه جرات گناه كردن پيدا نكني ، و از او تا اندازه اي بترس كه از رحمت او نا اميد نشوي ...


چون بر دشمن ظفر يافتي به شكرانه قدرت از او درگذر ... حضرت علي (ع)


با سكوت مي توان شيطان را عصباني كرد ...


بايد اي دل اندكي بهتر شويم / يا نه اصلا آدمي ديگر شويم

از همين امروز هنگام نماز / با خدا قدري صميمي تر شويم ...


ميگن: هر موقع آب مي نوشي بگو: يا حسين ، اين روزا وقتي آب مي بيني و نمي نوشي ، آروم بگو: يا ابا الفضل ...


. چون نامه جرم ما به هم پيچيدند ، بردند به ديوان عمل سنجيدند

بيش از همگان گناه ما بود ولي ما را به محبت علي(ع) بخشيدند ...


هر روز ما دريافتي هاي موبايلمون رو باز مي كنيم و پيامهائي رو كه دوستامون برامون مي فرستند مي خونيم ، اما روزي چند بار قرآن رو باز مي كنيم و پيامهاي خدا رو مي خونيم ؟...


چرا دعاهايمان از سقف بالاتر نمي رود؟ به خود آئيم ...


شايسته مومن نيست که در مجلسي بنشيند که در آن گناه مي شود و او قادر به تغيير در آن نيست. امام صادق (ع)


غرور هديه شيطان است و عشق هديه خداوند ، ما هديه شيطان را به هم ميدهيم ولي هديه خدا را از يكديگر پنهان مي كنيم ...

 


 

سه چيز ، دوستي به بار مي آورد: دينداري ، فروتني و بخشش. امام صادق (ع)


سوالي ساده دارم از حضورت / من آيا زنده ام وقت ظهورت؟

اگر تو آمدي من رفته بودم / اسير سال و ماه و هفته بودم

دعايم كن دوباره جان بگيرم / بيايم در حضور تو بميرم ...


مدعي خواست كه از ريشه كند ريشه ما / غافل از آنكه حسين است در انديشه ما ...


قيامت بي حسين غوغا ندارد / شفاعت بي حسين معنا ندارد

حسيني باش كه در محشر نگويند: / چرا پرونده ات امضا ندارد ؟...


اي فرزند آدم ! ، زماني كه مي بيني خداوند انواع نعمتها را به تو مي رساند در حالي كه تو معصيت كاري ، بترس ... امام علي (ع)


ثمره توبه ، جبران كردن تقصيرهاي گذشته است ...


دام پنهان خداوند براي بنده اش آن است كه از نعمت فراوان برخوردارش نمايد و توفيق شكرگزاري را از او سلب كند. اما حسين (ع)


بي حسين بن علي احساس پيري مي کنم / نه که پيري ، بلکه احساس حقيري مي کنم

گفت: سائل از چه رو محکم به سينه مي زني؟ / گفتم: از آئينه ي دل گرد روبي مي کنم ...


در شگفتم از کسي که از بيم درد از طعام پرهيز مي کند ، چگونه از بيم آتش از گناهان پرهيز نمي کند ؟!...


بنده اي طعم ايمان را نمي چشد ، مگر اينکه دروغ ، چه شوخي و چه جدي اش را ترک کند. امام علي (ع)


چشمه آب حياتم ، من فداي يک نگاتم ، اي مسافر مدينه ، قربون شال عزاتم ...


آدما نردبون ميزارن زير پاشون تا برن اون بالا برسن به خدا ، غافل از اينکه خدا پائين نردبونو سفت گرفته تا آسيبي به اونا نرسه ...

 


 

باور کنيم همه قفلها محصول دستها و همه کليدها هديه دست مهربان خداست ...


آنان كه وقتشان پايان يافته ، خواهان مهلتند و آنان كه مهلت دارند ، كوتاهي مي ورزند. امام علي (ع)


خداوندا خودت مشکل گشاي تمام مشکلات مردم هستي ، عنايتي کن من وسيله آن باشم ...


کسي که به تلاوت قرآن انس گيرد ، جدائي دوستان او را به وحشت نمي اندازد. امام علي (ع)


اغلب فکر مي کنيم چون خيلي گرفتاريم به خدا نمي رسيم ، اما واقعيت اين است که چون به خدا نمي رسيم ، خيلي گرفتاريم !...


مردم دنيا چون سواراني مانند كه در خوابند و آنان را پيش مي رانند. علي (ع)

 


 

در انديشه ام اگر به خود آئي ، به خدا رسي ، به خود آ ...


ارزش محبت به استمرار آن است ، نه به اندازه آن. رسول اکرم (ص)


کربلا بلوغ انديشه و عاطفه است. هر کس به بلوغ فکري و عاطفي برسد ، عاشورائي است ...


خردمند به کار خويش تکيه ميکند و نادان به آرزوي خويش. امام علي (ع)


خدايا در اينجا از بدي ها دورمان کن / در آنجا با علي محشورمان کن ...


هيچ مصيبتي چون اين نيست که گناهت را کوچک بشماري و به حالتي که در آن هستي خرسند باشي. امام محمد باقر (ع)


قلب من مرکز پاکيزه ترين احساس است / چه غم از حادثه چون همسفرم عباس است ...


اين روزها که مي گذرد هر روز در انتظار آمدنت هستم ، اما با من بگو که آيا من نيز در روزگار آمدنت هستم ؟... (قيصر امين پور)


هر کس عمل زشت ديگري را در دهن ها اندازد ، گوئي خود کننده آن کار است. پيامبر اکرم (ص)


. چون خداي خويش را گم کرده ايم / تکيه بر بازوي مردم کرده ايم ...


از خدا تا اندازه اي بترس که جرات گناه کردن پيدا نکني و به او تا اندازه اي اميدوار باش که از رحمت او نااميد نشوي ...


کسي که مصيبتهاي کوچک را بزرگ بشمارد ، خدا او را به مصيبتهاي بزرگ مبتلا خواهد کرد. حضرت علي (ع)


هيچ مکاني آنقدر شلوغ نيست که نتوان با خدا خلوت کرد ...


. ميگن: صداي يا علي از در جنت مي رسه / از همه ي بهشت ، همين يه يا علي برام بسه ...


زمان را در انتظار صاحبش منتظريم ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 8,046
  • بازدید سال : 39,385
  • بازدید کلی : 466,346