loading...
سايت تفريحي سي روز
admin بازدید : 74 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (1)

Saman Jalili -Cheshmaye To

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی با نام چشمای تو

ترانه:شهرام جلیلی، آهنگ:سامان جلیلی، تنظیم:معین راهبر

این آهنگ تیتراژ برنامه بعضیا می باشد.

—————————————————

متن آهنگ چشمای تو از سامان جلیلی

—————————————————

چشمای تو ، تو حس و حال خوبه من دست داره

نگاه من به سمت چشمای تو بن بست داره

کنار تو هر چی محاله داره ممکن میشه

با بودنت دل خوشیم دوباره مزمن میشه

همیشه از تو دور شدن حالم و ابری کرده

آرامشم به یاد تو همیشه بر می گرده

حرفای تو برای من شنیدنی تر میشه

معجزه ی حضور تو قابل باور میشه

********

باور این که با تو باشم منو عاشق کرده

این سرنوشت تو بودنت با من موافق کرده

به یاد تو هستم و عشق من عمیق تر میشه

مسیر من به سمت تو داره دقیق تر میشه

همیشه از تو دور شدن حالم و ابری کرده

آرامشم به یاد تو همیشه بر می گرده

حرفای تو برای من شنیدنی تر میشه

معجزه ی حضور تو قابل باور میشه

منبع:تری ای موزیکال

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ساناز در تاریخ 1392/10/07 و 4:41 دقیقه ارسال شده است

سلام
اگر ميخواي با کامپيوتر يا موبايل بري توي فيس بوک و يوتوب و سايت هاي فيلتر رو به راحتي باز کني يا اگر ميخواي روي گوشيت از
wechat يا viber
استفاده کني
به سايت من يک سري بزن
راستي نمايندگي فروش هم داريم

http://j.gs/65231/f1

http://q.gs/65231/f1

http://adf.ly/65231/f1


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 425
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 610
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 852
  • بازدید ماه : 8,569
  • بازدید سال : 39,908
  • بازدید کلی : 466,869