loading...
سايت تفريحي سي روز
admin بازدید : 74 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

یبارم ﺑﺎ دوست دخترم رفتم ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ .
ﺻﻮﺭﺕ ﺣﺴﺎﺑو ﮐﻪ اوردن
ﮔﺎﺭﺳﻮﻧﻪ گفت: ﻣﺎﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﯿﻦ ۳ ﺗﻮﻣﻦ
من گفتم ﻣﺎ ﻣﺎﺳﺖ ﻧﺨﻮﺭﺩﯾﻢ ﮐﻪ .
ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﻣﺎ ﺁﻭﺭﺩﯾﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﯽ ﺑﺨﻮﺭﯼ .
ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﺯﯾﺘﻮﻥ ۶ ﺗﻮﻣﻦ .
من: ﻣﺎ ﺯﯾﺘﻮﻥ ﻧﺨﻮﺭﺩﯾﻢ .
ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﻣﺎ ﺁﻭﺭﺩﯾﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﯽ ﺑﺨﻮﺭﯼ .
ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﺳﺎﻻﺩ ۷ ﺗﻮﻣﻦ .
من : ﻣﺎ ﺳﺎﻻﺩ ﻧﺨﻮﺍﺳﺘﯿﻢ ﮐﻪ !.
ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﻣﺎ ﺁﻭﺭﺩﯾﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﯽ ﺑﺨﻮﺭﯼ .
من : ﺁﻗﺎ ﺳﺮﺟﻤﻊ ﭼﻘﺪﺭﺷﺪ؟
گارسون : ۵۲۰۰۰ﺗﻮﻣﻦ
من۲۰۰۰ﺗﻮﻣﻦ گذاشتم ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ
گارسونه گفت ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﻡ ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﺻﯿﻐﻪ ﺍﯾﻪ؟
گفتم ﺁﻗﺎﺟﺎﻥ ﻗﯿﻤﺖ ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﻢ ۵۰۰۰۰ﺗﻮﻣﻨﻪ ﺍﯾﻦ ﻫﻢ ۲۰۰۰ﺗﻮﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﯽ ﺣﺴﺎﺏ...
گارسونه گفت ﻣﺎﮐﻪ ﺑﺎﺧﺎﻧﻢ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﺮﺩﯾﻢ
من: ﺍﻗﺎ ﺟﺎﻥ ﻣﺎ آﻭﺭﺩﯾﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﯽ ﺑﮑﻨﯽ

از غضنفر پرسیدن ماه عسل خوش گذشت؟
گفت : خیلی ،
گفتن : پس چرا زنت داره گریه میکنه ؟
گفت : خیلی دوست داشت بیاد نبردمش !

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ طرف ﺑﻪ ﺯﻧﺶ ﻣﯿﮕﻪ :
ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺑﺎﺷﯽ ؟
ﺯﻧﺶ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﻌﻠﻮﻣﻪ ﮐﻪ می خوام ،
مرد ﻣﯿﮕﻪ : ﭘﺲ ﻟﻄﻔﺎ 67 ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﻣﺎﯾﻞ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺩﻭﺭ ﺷﻮ

بچه با مامانش ميره حمام ميگه مامان اين چيه:
مامانه ميگه جاى تبره
بچه ميگه صاف خورده تو كُسِتاااا

دوست دخترم زنگ زده با گریه میگه: با داداشم دعوام شد الانم خیلی ناراحتم
منم که غیرتی از پشت گوشی داد زدم : خواهر مادرشو میگام هرکی چپ بهت نیگا کنه

يجوري تماشا گرای والیبالو نشون نمیدن .
انگار ما نشستیم پای تلوزیوون منتظر اوناییم
خبر ندارن یه هارد 120 گیگ پر گوشه اتاق افتاده! خاک میخوره :))
بــــــــــــله ما چشم دل سیریم :))))

 با دوس دخترم کل انداختیم می گم : " شما دخترا هیچ وقت نمی فهمین واستاده شاشیدن چه حالی میده " اونم گفت : " شما هم چه می دونین شب موقع خواب سوتینت رو دربیاری پرت کنی گوش تخت بعد باد بخوره به ممه هات چه حالی میده " از اون موقع تا حالا تو کف استدلالم !

طرف تو قزوین کونش مشکل پیدا میکنه دکتر میگه برو صد باز بزن تو برف طرف میره میزنه فردا صبحش تو قزوین عذای عمومی اعلام میشه یکی میپرسه ازشون چی شده ؟ میگن دیشب یه گله کون از اینجا رد شده هیچ کس نفهمیده

ﻣﻦ ﻧﻤﯿﮕﻤﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ
ﻫﯿﺘﻠﺮ ﮔﻔﺘﻪ ......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺳﺨﻦ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺩﺍﻣﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ: ﻫﺮ ﭼﻪ ﮐﻮﺗﺎﻫﺘﺮ ﺑﻪ ﻫﺪﻑ
ﻧﺰﺩﯾﮑﺘﺮ !!!!
ﻫﯿﺘﻠﺮ ﮐﺼﺎﻓﻂ

تو ﺟﻨﮕﺎﯼ ﺣﺴﺎﺱ ﺑﺎﯾﺪ ﻟﺸﮑﺮ ﺯﻧﺎﯼ ﭘﺮﯾﻮﺩﻭ ﺑﻔﺮﺳﺘﻦ
.
.
.
....
ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺟﻮﺩﺍﺕ ﺑﻪ ﻗﺪﺭﯼ ﻋﺼﺒﯽﺍﻥ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﺻﻠﺢ ﺍﺯ ﻃﺮﻑ ﺩﺷﻤﻨﻢ ﺍﻋﺼﺎﺑﺸﻮﻧﻮ ﺑﻬﻢ ﻣﯿﺮﯾﺰﻩ

به دختره گفتم بیا ممه هاتو بمالم بزرگ بشن... برگشته میگه: خفه شو خودم میرم تناسب اندام کار میکنم بزرگ میشن... فرداش بهم خبر دادن وزنه افتاده روی سینه‌اش، ممه هاش ترکیدن...
کلید اسرار
این قسمت "آه مومن"

 هركــــس ب طـــريقي دل مــارا مــيشكنــد :|
.
.
.
.
.
.
.
يكـــي ممش كوچيكـــه :|
يكـــي پريـــوده :|
يكــــي زشتــــه :|
يكـــي نميــده :|
يكـــي نميخــــوره :|

لعنت به این شانس!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الآن نشستم با هر دینی حساب کردم
دیدم میرم جهنم! 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 398
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 517
  • باردید دیروز : 280
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,541
  • بازدید ماه : 7,094
  • بازدید سال : 38,433
  • بازدید کلی : 465,394